BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday 30 October 2010

who are YOU?


Vi synes det er spennende å høre hvem DU er, som leser denne bloggen. Vi leste på en annen blogg, som hadde lagt ut et lignende innlegg, og tenkte at dette har vi også lyst å vite! Derfor håper vi alle som ser dette innlegget tar seg tid til å svare på 5 enkle spørsmål.
  1. Hvem er du?
  2. Hvor er du i fra?
  3. Har du postet en kommentar tidligere?
  4. Hva vil du lese mer (eller mindre) om her?
  5. Har du et spørsmål/en kommentar til oss?
And for our English speaking readers - here it comes;
We think it's interesting to hear who YOU are. We read on another blog that had posted a similar post, and thought that we would also like to know something about you as our reader! Therefore, we hope everyone who sees this post takes the time to answer 5 simple questions.

   1. Who are you?
   
2. Where are you from?
   
3. Have you posted a comment earlier?
   
4. What do you want to read more (or less) about here?
   
5. Do you have a question / comment to us?

2 comments:

Siri W said...

Hvem er du?
Siri Å. Wiersen!

Har du postet en kommentar tidligere?
Ja det tror eg :)

Hva vil du lese mer (eller mindre) om her?
Synns dokke va flinke å blogga når dokke va i Canada, håpe dokke blir lika flinke på neste reise! Kjekt å lesa om kværdagane og det dokke får oppleva :)

Stjele denna te min blogg eg!

Anonymous said...

1.Hvem er du?
Jeg er en person på 20 år, som kommer fra Vikedal. Går nå på sykepleien i Bergen og drømmer om å reise når jeg er ferdi utdannet. Nå lever jeg ut reisedrømmen med å lese om andre som er ute i den store verden og koser seg. Har kommentert og følgt med tidligere. Jeg vil lese om alt som skjer med dåkke;) Håper dåkke får ein fantastisk tur!!! GID<3